tisdag 30 mars 2010

Påskföräljning av änglasmycken i Örkelljunga

Jaha då hade vi tänkt ställa ut på COOP i Örkelljunga. Vi kommer att stå där Skärtorsdag, Långfredag och Påskafton. Givetvis säljer vi våra olika änglasmycken i samarbete med Barncancerfonden.








Men vi kommer även att ha mycket annat intressant, såsom läder-armband i många olika modeller.















Nya glassmycken, Långa glas halsband i olika färger.














Väskor, sjalar leggings och bälte med nitar,
Är nytt för våren "superhäftigt"

Palestina-sjalar och många andra modeller av sjalar.

Välkomna att handla eller bara för komma och snacka en stund.

2 kommentarer:

  1. Åååh, är det du som gör änglasmyckena..?!
    Jag har två stycken... Ett av dom har jag hängt i bilnyckelringen som en skyddsängel när jag är ute och kör... :))
    Kul att du hittade in till mina kalenderflickor!!

    SvaraRadera
  2. Ja jag bland annat, fin tanke med att göra kalender-girls som ni gör, jag kommer att följa er. På Facebook bland annat.
    http://www.facebook.com/pages/MirAnnas-CALENDARGIRLS/358494410410

    SvaraRadera