fredag 19 augusti 2011

Liten och väldigt sen uppdatering

Här har ju inte skrivits på ett bra tag.

Änglasmyckeprojektet ligger för närvarande nere. Och jag vet inte om vi ska återuppta det i en eller annan from.
Jag/vi har ju bidragit med rätt mycket pengar till barncancerfonden med försäljning av våra änglasmycken och försäljning av gåvokuverten för just barncancerfonden.

Jag åker ju fortfarande på marknader, festivaler och andra utställningar. Men det är lite mer selektivt och efter humör och väder. Information om denna delen av vår verksamhet kommer i framtiden att uppdateras  på http://www.bizzniz.nu Och möjliga ändringar i inriktningen på våra eminenta Fashion accessoarer.

Möjliga nya inriktingar är efter många kunders förfrågan att vi tar upp vårt sortiment av piercngsmycken igen.
En trolig avdelning vi kommer att köra är retro och vintage accessoarer. Som jag har lager på redan.

Och en trolig framtid är att jag återupptar min egen tillverkning och design av smycken som till viss del har legat avsomnad. Kanske med smycke kurser, både lokalt och över Internet.

En annan del som tar mer och mer av min tid är Internetmarknadsföring och hjälp till lokala företag att lyckas på Internet. Jag har ju jobbat med det några år nu. Det sliter mindre på kroppen än att flänga land och rike runt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar