lördag 5 september 2009

Broby Marknad 2009-09-05 Tyvärr utan mig

Inga änglasmycken till Brobyborna denna dag.
På grund av det hårda arbetet på Våxtorps marknad den 4/10
Så är jag tvungen att lämna  återbud till Broby marknad på grund av sjukdom.
Har kraftiga kärlkrampsanfall och tyvärr ingen som kan hjälpa mig på marknaden.

Så tyvärr blir där inte sålt några änglasmycken till förmån för Barncancerfonden
på Broby marknad och inga andra av våra fina smycken i heller. Ber om ursäkt till mina stamkunder, men vi kommer igen till våren.

Men man kan ändå bidra till Bizzniz insamling till på Barncancerfonden.
Utan att köpa våra änglasmycken.
http://www.barncancerfonden.se/4611
Man kan lätt skänka med mobilen eller med sitt bankkonto.
Pengarna behövs verkligen.

Jag får idag försöka att kompensera min frånvaro på marknaden genom att arbeta hemma med att tillverka nya änglasmycken.




.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar