måndag 7 september 2009

Info om Bizzniz



Här kommer lite info om Bizzniz. Jag kallar det ofta Bizzniz Fashion och ibland bara Bizzniz.
Det riktiga namnet är.
969703-6813
Ö Bizzniz Import & Export KB
Smålandsvägen 6
286 35 Örkelljunga
0708-530 182
Email:  mybizzniz @ gmail.com
Den drivs av Monicka och Ralph Andersson
Drivandet av firman sköts av mig Ralph.

jag har sysslat med modeaccessoarer i cirka 35 år.
Så det har varit och är en stor passion i mitt liv.

Förr hade vi större firma, med ca fem säljare som
besökte affärer runt om i Sverige.

Vi ställde även ut på cirka fem sex stora fackmässor om året.
Förutom det så hade vi cirka hundratjugo marknads och publikmässdagar
årligen.

Numera körs firman i lite mindre kostym, så det är mest bara jag som
sköter firman, med lite inhoppad hjälp ibland.

Just nu går det lite extra på sparlåga då jag har rätt kraftig kärlkramp.
Ofta 10-15 anfall om dagen, så det är Nitromex mest hela dagen.
det kommer förhoppningsvis att kunna medicineras till det bättre.

Men jag har ändå cirka 80 Marknads/festival och utställningsdagar per år.
Plus att jag har en liten skara återförsäljare som jag servar.
Till detta kommer trendspaning och  konsultarbete med att hitta
trendiga och lättsålda varor.

Hobby??? Tja jag gillar att plocka svamp, Internetmarknadsföring,

resa, men mest för att hitta bra varor.

Framtiden???
Ja det beror till stor del på hälsan.
Det blir nog lite mindre antal Marknader och mässor,
om jag inte hittar något sätt att förenkla det på.

Utveckling av Änglasmycke projektet med välgörenhet.
Det innefattar inte bara änglasmycken utan kan vara andra
varor och projekt också.

Med detta kommer utveckling av webb- butik
Skolklass föreningsförsäljning
Under förutsättning att det kan förenklas och skötas rationellt.

Jag vill också tillägga att trots detta änglasmycke projekt så
är vi en vinstdrivande firma och måste ha betalt för vårt arbete.

Vår profil här på Google:
http://www.blogger.com/profile/18017088359143368917






.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar