fredag 4 december 2009

Änglasmyckerapport från Coop Örkelljunga


Jaha vi stod ju på Coop i Örkelljunga Fredag och Lördag 27/11 och 28/11.
Försäljningen totalt sett var väl inte som det bästa vi varit med om, det var ju ända bästa datum lönemässigt.
Men det verkade bara var mat som gällde.

Änglasmycken gick det lite grand och jag fick en del  förfrågningar och beställningar.
Jag hade gjort upp färdiga änglaörhänge  och dom rönte rätt stort intresse.
Jag har hela tiden sålt ängla-örhänge och gjort dom efterhand som kunderna har frågat.
Men jag fattar nu att det är smartare att göra färdiga ängla-örhänge så kunderna ser dom.

Kan tyvärr meddela att webshoppen inte har blivit klar, jag har problem med fotograferingen, tiden, hälsan, ja där finns mycket att skylla på.
Den kommer att ligga på http://www.bizzniz.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar