söndag 6 december 2009

Glasarmband

Vårt snygga glasarmband som är gjort av handgjorda glaspärlor är just nu omnämnt på den berömda Smyckedesignern Rena Klingenbergs hemsida
http://www.making-jewelry-now.com/glass-bracelet.html

Det är bara ett av många underbara smycken vi har och Designar.

Handgjorda glashänge är en annan specialite.
Vi säljer även dessa smycken i parti, så har du butik eller annan firma så är du välkommen att handla. Ring och beställ tid för ett besök hos oss på firman i Örkelljunga. 0708-530 182
OBS, ta pengar med för vi säljer bara kontant!

På förekomna frågor, nä vi tillverkar inte själva glashängena själva.
Däremot så tillverkar vi änglasmyckena inhouse.

.

2 kommentarer:

  1. Hej Ralph!O, vilket underbart vackert armband du gjort. Och övriga smycken och änglasmyckena så
    vackra.Jag blev så glad att jag hittade din blogg idag.Och att ni också håller på med insamling till barn. Jag har precis idag startat en ny blogg som heter Evas Solskens Auktioner för barn i världen.Så har du vägen förbi, varmt välkommen att titta in på min blogg/bloggar som jag har.Jag följer gärna din blogg, ser fram emot nya inlägg och bilder på vackra smycken m.m.
    Önskar dig och övriga EN GOD JUL och GOTT NYTT ÅR

    Varma hälsningar Eva

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Eva för dom fina omdömena.
    Ralph

    SvaraRadera