fredag 8 januari 2010

Försenat God jul och Gott nytt år

Här kommer  försenad nyårshälsning.
Tid och hälsa har satt hinder ivägen att skriva tidigare.
Men nu verkar hälsan vara på bättringsvägen,
från att ha haft 5-15 "kärlkrampsanfall" om dagen i ca 18 månader.
Så har jag kanske ett mindre anfall var tredje dag.
Detta efter ny doktor och ny medicin och kanske en ny diagnos.
"Ska skriva lite mer om det senare"

Men hjärtklappningen fortsätter, fast också det i svagare skala.
Jag har svårt att förklara hur slitsamt och nedbrytande det har varit.
Jag känner nu att krafterna sakta återvänder och om detta bättre hälsotillstånd håller i sig så kommer väl arbetsförmågan att sakta men säkert att återvända.

Jag vill också passa på att tacka dom som har hjälpt mig under denna handikappande tid.
Speciellt då min kompis Jocke, för utan honom hade det inte blivit några utställningar alls.
Och även folk som har hjälpt till att sälja våra änglasmycken och alla ni som har köpt.

Webshopen är fortfarande inte igång och jag vågar inte ge något tidsschema.
Det kan bli imorgon eller inte.

Försäljningen via föreningar har ju inte i heller kommit igång.
Och kanske inte gör det förrän till hösten.
Har ni något förslag på upplägg för detta så kontakt oss.

Grossist Försäljningen är igång men mest till våra gamla kunder.
Men det går bra att komma hit och handla i parti/kontant.
Vi har ju mycket mer än änglasmycken att erbjuda.
Glas-smycken, Magic combs som vi kommer att lansera stort i år.
Och mycket mera, men ring först och avtala tid 0708-530182
Säljes för närvarande direkt från vårt lager, endast kontant.


.

2 kommentarer:

  1. Det är faktiskt inte jag som gör de. Hade en utlottning och hade hennes smycken som vinst genom samarbete :)Gillar dina änglar också :)

    SvaraRadera